7/Episode 10, 2 August 2008      <-- back to main navigation/zurück zum Hauptmenue -->   


7 on tour ;-)

This little doughnut (due to the German pronounciation of Krapfen, implying her sometimes beasty nature ;-)) is quite bright!
Soon she discovered how to climb laps
and on the video she only looks sort of uncomfortable because I am moving in front of her.
With puppy class we visited a game park and I was suprised how cool she was!

Dieser kleine Krapfen ist ganz schön fit!
sie hatte schnell raus, wie man auf den Schoß kommt
und schaut auf dem Video nur so unruhig in die Kamera, weil ich damit vor ihr hertanze.
Mit dem Welpenkurs waren wir in einem Wildgehege und ich war überrascht wie gelassen sie war!

Arranged licence-free at YouTube with
Shaunna Hall «Mouse»


While I have been away with Q, 7 lost all her upper front teeth and the lower ones broke through, looking as if they stood in 2nd row. 2 days later everything was fine and I found one of those tiny little teeth ;-)
(the other ones are all Q's)

Als ich mit Q weg war, verlor 7 die oberen Schneidezähne und die unteren sind durchgebrochen. Das sah aus, als würden die neuen in 2. Reihe zu stehen kommen, aber 2 Tage später war alles bestens und ich hab einen kleinen Zahn gefunden ;-)
(ein 5 pence-Stück ist etwas größer als 1 cent, die anderen Zähne sind alle von Q)



original size        Original-Größe


another nice thing: while sleeping she often pulls the corners of her mouth up
noch was nettes: beim schlafen hat sie häufig die Mundwinkel leicht nach oben gezogen ;-)




lights out!
Licht aus!



7/Episode 10, 2 August 2008      <-- back to main navigation/zurück zum Hauptmenue -->